Thursday, April 15, 2010

Langsung dari Hulu Selangor 1 - Fitnah Umno bermula...

Khir Toyo Tabur Fitnah melampau terhadap Anwar, Datuk Zaid dan Kerajaan Negeri Selangor

Petang tadi Khir Toyo memberi taklimat kepada petugas-petugas UMNO di Felda Suharto. Entah jenis apa orangnya Khir Toyo ini! Dia mengakui dia berpegang kepada Islam Addin, dan menuduh Datuk Zaid sebagai sekular, tetapi dari ayat pertama hbingga ayat akhir taklimatnya, tidak ada perkara yang benar melainkan semuanya fitnah terhadap Anwar, Datuk Zaid dan Kerajaan Negeri Selangor.

Saya gunakan laptop Sdr Mankadir dan tidak ada alamat emel Dato Seri Anwar Ibrahim, Datuk Zaid Ibrahim tetapi saya dapat address Tan Sri Khalid Ibrahim.


Malam esuk 16.4.10 bermula jam 8.45 malam akan diadakan Ceramah di Rumah PKR Pahang
dan YB Nurul Izza, YB Nizar Jamaluddin, Datuk Zaid (calon), YB Yaakob Sapari dan Dato Seri Anwar Ibrahim akan memberikan ceramah.

Fitnah busuk Khir Toyo akan dijawab dan kita cabar Khir Toyo supaya berani datang mempertahankan fitnahnya.

Selain akan kita jawab fitnah jahat Khir Toyo ini, kita akan juga meminta para peguam kita supaya memberi notis kepada manusia bangsat ini dan akan kita failkan saman fitnah terhadap anak Toyo ini.

Biarlah saya tidak meletakkan fitnah itu didalam tulisan ini kerana fitnah itu terlalu jijik, hanya orang jijik, jahat dan tidak bermaruah sahaja sanggup meluahkan fitnah sebegini.

Khir Toyo adalah seorang manusia yang jahat dan jijik dan Insya Allah beliau akan menerima balasannya!

Saya akan perincikan fitnah-fitnah ini untuk diserahkan kepada DSAI, Datuk Zaid Ibrahim dan Tan Sri Khalid untuk jawapan dan tindakan masing-masing.

~ SUHAIMI SAID

No comments:

Post a Comment