Friday, February 24, 2012

Bukti hubungan Malaysia-Israel, penipu punya Umno!

CheHusin CheDarus Micha Harish : "Ianya sesuatu yg menyeronokan lagi istimewa pada saya dalam publikasi Israel-Asia Chamber of Commerce. Tahun ini, kepuasan saya menyerlah dengan fakta yang kita telah membuat kemajuan dalam mewujudkan kehadiran kami dalam pasaran di benua ini (Asia) terutamanya dengan mengkaji dan belajar bekerjasama dengan mereka. Ekspot Israel ke Jepun meningkat lebih 30% dalam tahun2 terdahulu, ekspot ke China meningkat 35%. Jumlah perdagangan kami di lain2 pasaran terkenal seperti Hong Kong, India,Singapore,Thailand & Korea juga telah meningkat dengan baik. Kami juga telah membentuk kewujudan kami dalam pasaran2 di Vietnam, Nepal dan Taiwan. Israel pada tahun 1995, berkeinginan tinggi selaku rakan dalam perniagaan & perdagangan. Proses kedamaian telah menjadi fakta & walaupun kami masih pada peringkat transisi & kelahiran kesengsaraan, keuntungan2 ekonomi telah mengalir masuk. Pengisytiharan umum oleh PM Malaysia & Kementerian Industri & Perdagangan Antarabangsa iaitu negara mereka ingin menjalinkan perhubungan ekonomi dengan Israel sebagai satu mercu kejayaan di dalam pembangunan perdagangan di benua ini. "Israel- entrepreneurs" sedang mengembangkan usaha mereka di Asia. Usaha2 ini adalah sebahagian besar hasil daripada usaha2 yang berterusan & yang tidak kenal penat-lelah sepanjang tahun dalam membentuk perhubungan, membuka jalan dan mengatasi benteng kesukaran bahasa, kebudayaan dan amalan2 perniagaan. Lebih dpd itu, saya sekarang yakin kita boleh menyerlah. Asia adalah sasaran yang paling baik untuk ekspot kami, dan kaya, menarik dengan sumber bahan mentah, komoditi dan peralatan. Segala usaha sangatlah dihargai oleh kerajaan Israel dan oleh mereka yang telah tuan (Kerajaan Malaysia) tunjukkan jalan."

CheHusin CheDarus Maaf En.Harris, done my best to translate this letter. Hrp2 boleh faham. TQ.

Harris Al-Hajj Thanks CheHusin. Saudara tertinggal perkataan Malaysia selepas perkataan PM. Translation sebenar patutnya begini "Pengisytiharan umum oleh PM MALAYSIA & Kementerian Industri & Perdagangan Antarabangsa iaitu negara mereka ingin menjalinkan perhubungan ekonomi dengan Israel sebagai satu mercu kejayaan di dalam pembangunan perdagangan di benua ini."

Harris Al-Hajj Lagi tak mengaku ada hubungan dengan Israel. Penipu besar UMNO ini ....

CheHusin CheDarus
Perfect...! Short & sharp. TQ Vmuch En Harris.

CheHusin CheDarus Umno...Umno....!!! Memang dah resmi lidah bercabang...!

Siti Bonda Bolih disamakan dengan biawak ke ular cheHusin? ke dua2 ekor skali

3 comments:

  1. Apala.....nak jadi....
    Kami pekerja pekerja MAS lagi tertindas...
    22 ribu pekerja MAS pun bakal gulung tikar...
    Fredie Fanendez akan meninggalkan Air Asia dan saham semua jatuh kepada orang asing.Ingat Air Asia ni maju ke?Kira kira 200 pesawatnya tak bergerak..bayar parking je dah berapa?
    Koreklah isu ni..nanti dunia akan tahu siapa yang melahap duit rakyat...
    Isu NFC tu sikit je tu...tak melibatkan periuk nasi orang lain..
    Ni duit sapu..sana tipu sini tipu...tak lama lagi lingkuplah MAS ni..........

    ReplyDelete
  2. Ni mmg kena dedah. Kita nak bagi tau peneroka Felda bahawa disenarai saham tidak semestinya dapat banyak duit atau kaya raya.

    MAS dan Air Asia pun boleh lingkup.

    Nak harap Isa Samad berniaga saham Felda jadi untung, JE kat nogori pun lingkup...

    ReplyDelete
  3. Isa samad yang bolehnye bela babi ke kat Lukut sana....
    Kalau peneroka tak bangun memberontak menyingkirkan Isa Samad silap silap tanah tanah diRancangan felda tu nanti milik Yahudi!Tengoklah MAS kebanggaan rakyat Malaysia,apa dah jadi sekarang?Siapa sebenarnya yang ada dibelakang pengganti Tony???
    Tajudin Ramli dipersalahkan hanya sekadar wayang je..yang buat hancur MAS adalah Rosmah!!!
    Dalam PU 13 sebanyak lebih 22,000 undi dari warga MAS akan berpindah dari UMNO dan BN.Harap maklum.
    Harap peneroka felda jangan terjerumus dalam kancah penghancuran oleh Rosmah dan Isa Samad yang haloba!
    Kalau peneroka yang rata rata warga emas yang tidak celik IT,mana anak anak atau generasi kedua dan ketiga felda???
    BANGUN!!!!!Sekarang bukan masanya untuk dibuai dan diulit mimpi indah oleh Rosmah dan Isa Samad!!
    Mereka tu penipu besar!pelahap!!Tak ada yang lebih PUKIMAK selain dari mereka!!!!

    ReplyDelete