Wednesday, September 7, 2011

Hipokrit, Umno sendiri jalin hubungan dengan komunis!

Di sebalik kerancakan upahan-upahan Umno kelas bawahan yang beria-ia berarak ke balai polis dan berdemonstrasi sehari dua ini kerana marahkan komunis, mereka seakan-akan tidak menyedari bahawa pemimpin tinggi mereka di Kuala Lumpur sendiri menjalinkan hubungan akrab dengan komunis.

Gambar di atas membuktikannya di mana Setiausaha Agung Umno Dato Tengku Adnan Mansor yang mewakili parti itu dan kerajaan memeterai MOU dengan Parti Komunis China untuk bekerjasama. Ia berlaku pada bulan Ogos 2010, di Beijing China.

Sejarah dan kebenaran tidak boleh ditipu!

Apa yang menyedihkan kita sekali gus lucu, ialah kelas bahawan Umno bukan main sibuk memekik dan melolong marahkan komunis. Melihat kepada media tunggangan Umno, Malaysia seolah-olah kembali kepada tahun 1948. Kisuk dan becok benar mereka marahkan komunis tanpa menyedari sedang ditertawakan.

Kalau dalam bahasa dulu sikit ia dipanggil taksub melulu.

Apakah mereka tidak sedar bahawa pimpinan tertinggi mereka sendiri ada hubungan rapat dan berurusan dengan komunis? Sampai bila mereka terus ditipu dengan propaganda lidah rasmi Umno Utusan Malaysia? Sampai bila mahu terus membutakan mata dan memekakkan telinga dengan penipuan demi penipuan akhbar tersebut yang ada kalanya mempromosikan porno dan ada kalanya menghina hukum Islam melalui kartun?

Jika perkara sebegini besar dan jelas pun orang Melayu boleh ditipu, maka tidak hairanlah dalam urusan yang lebih besar lagi mereka sentiasa ditipu pemimpin Umno dulu, kini dan selamanya... selagi belum sedar!

Itulah nasib bangsa Melayuku...


No comments:

Post a Comment