Friday, April 29, 2011

4 dalil “lelaki itu” bukan Anwar

Saya memiliki seorang rakan bloger yang amat analitis pemikirannya serta sungguh rapi pemerhatiannya. Beliau ialah pengendali blog Milosuam (milosuam.blogspot.com) yang popular itu.

Saya pernah menginap sebilik dan berdiskusi dalam satu kumpulan dalam satu seminar di ibu negara dengan Bloger yang “pangkat adik” dengan saya itu.

Beberapa pemerhatian dan hujah dalam blognya amat menarik pemerhatian saya sejak dulu, termasuk isu fitnah video seks daripada ‘gerombolan songkok tinggi’ (meminjam istilahnya) sekarang.

Antara dalil yang ditelitinya yang membuatkan beliau menolak anggapan bahawa lelaki dalam video seks itu ialah perut gendut melampau, rambut dan janggut yang berbeza dengan yang dimiliki Anwar apabila keluar ke mahkamah keesokan harinya. Penemuan terbaru beliau ialah ada lelaki lain yang bertugas mengambil kotak tisu sambil menyaksikan adegan seks dengan pelacur Cina berlangsung.

Saya sebetulnya tidak berminat langsung untuk membicarakan hal-hal seks yang sengaja dimainkan kerana tidak ada sedikit pun faedah untuk anak bangsa. Akan tetapi apabila sudah timbul perkara sumpah menyumpah daripada pihak Umno, rakyat sepatutnya diberi gambaran dengan jelas.

Di bawah ini diperturunkan hujah dalam blog Milosuam.

Gempar! Hantu muncul dalam video seks part 2 !

Jelas sekali pendedahan video aksi seks lelaki mirip Anwar Ibrahim sangat berbeza dengan pendedahan video rakaman seks Presiden MCA, Chua Soi Lek beberapa tahun lalu. Pihak yang bertanggung jawab mendedahkan video rakaman aksi seks Chua Soi Lek, bertindak menyebarkan video tersebut terus ke pengetahuan umum untuk menjatuhkan beliau, kerana yakin bahawa orang di dalam video seks tersebut adalah Presiden MCA itu.

Namun Datuk T tidak berani mendedahkan terus video seks rakaman lelaki mirip Anwar Ibrahim, kerana bimbang kepincangan demi kepincangan video tersebut akan terbongkar apabila ia dikaji oleh orang ramai. Lihat sajalah, bagaimana klip video sedutan pertama sebelum ini menunjukkan kepincangan yang jelas dari segi janggut si pelakon video seks (rujuk gambar).

Sebelum ini juga, MiLo SuaM telah mendedahkan bagaimana video seks bahagian ke dua membongkarkan bahawa gaya rambut pelakon video seks sangat berbeza dengan Anwar Ibrahim yang muncul di mahkamah pada keesokkan harinya, rujuk sini [Video seks Anwar part 2].

Kali ini satu lagi kepincangan jelas terbongkar dalam sedutan video klip seks kedua lelaki mirip Anwar Ibrahim yang disebarkan di YouTube sejak semalam, apabila kehadiran seorang lagi individu dikesan saat aksi seks sedang berlangsung (rujuk gambar-gambar).

Pelakon video seks dilihat mengambil kotak tisu untuk diserahkan kepada seseorang yang tidak kelihatan di dalam video, manakala pelacur yang berbogel menuju ke bilik air

Pelakon video seks menyerahkan kotak tisu, manakala pelacur terus masuk ke bilik air dan kemudian dilihat menutup pintu.

Selepas tisu selesai digunakan, kelihatan jelas di dalam video, seseorang melontar tisu itu mungkin ke dalam tong sampah yang terletak di bawah meja, pelacur pada masa ini berada di dalam bilik air.

Jelas sekali memang ada seseorang yang sedang menyaksikan adegan seks berlangsung.

Saksikan pada sela masa 0:28 sehingga 0:31 di dalam video seks sedutan kedua yang disebarkan sejak semalam, lelaki mirip Anwar Ibrahim menyerahkan kotak tisu kepada seseorang, kemudian pada sela masa antara 0:45 hingga 0:47 tisu itu dilontarkan ke dalam tong sampah.

Jika benar lelaki di dalam video seks adalah Anwar Ibrahim, logikkah Anwar membiarkan orang lain melihatnya berbogel saat sedang memakai seluar? Malah membiarkan aksinya seksnya ditonton oleh orang lain di dalam sebuah bilik yang sama.

Barangkali pencacai gerombolan songkok tinggi akan mengatakan ada seekor makhluk halus (hantu) yang melontarkan tisu di dalam video tersebut. Maka Datuk T harus membuktikan ada seekor hantu muncul di dalam video seks ini dan melontarkan tisu itu, jika benar Anwar Ibrahim terlibat melakukan adengan seks kah kah kah.


ReJaM© "Kantoi, kantoi, kantoi dan kantoi..."

source: http://milosuam.blogspot.com/2011/04/gempar-hantu-muncul-dalam-video-seks.html#ixzz1KsHqMtRm



7 comments:

  1. milosuam? Oooo! si sotong.....awww tu? hehehe...tentu semua orang kenal penulis upahan dan pencacai tu, hehe

    ReplyDelete
  2. awak pun pernah menginap sebilik? hehehe pasti malam tu malam yang best untuk awak berdua, hoho patutlah pun...milo panas satu! kahkahkah

    ReplyDelete
  3. saya rasa batang lelaki dalam video itu pun bukan batang anwar sebab batang anwar lebih bengkok dan tidak sebesar itu, tak percaya tanya...kak jijah, hehehhe

    ReplyDelete
  4. kebodohan umat melayu mendedahkan kemaksiatan....ketololan umat melayu mempertahan pemaksiat....bahlol semuanya!!!

    ReplyDelete
  5. sotong xpe lg..jgn jd balaci songkok tinggi berhidung babi!

    ReplyDelete
  6. BENCI FITNAH SEKSMay 5, 2011 at 10:10 AM

    Ada satu lagi dalil yang tidak disebut, tetapi saya jumpa. Iaitu lelaki dalam video itu tidak bersunat "anu"nya. Itu saya dapati setelah fokus dan membesarkan gambar "anu" lelaki itu. maknanya lelaki itu sah bukan orang Islam. Klaau tak percaya, si;a siasat sendiri!

    ReplyDelete
  7. ish...mcm2 la korang ni...
    wan azizah dh bertahun2 tak bagi nonok kat anuar takut kena siplis....
    dia tau...anuar memang kaki main sundal..
    tengok la muka anuar tu..tak ada seri langsung!
    mana taknye?tengah2 sedap meliwat,tiba2 orang tu kerkentut.
    busuk dah satu hal..angin kentut masuk kelubang kencing terus meresap kesalur darah.
    mudah2an kita sempat tengok anuar ni mati.kita panggil penerbit cerita tanah kubur yang disiarkan oleh astro oasis.rakamkan dari awal kematiannya sampai disumbat keliang lahad.
    masa tu baru la kita tak bersengketa mengenai kes anuar ni.
    aku tengok muka anuar tu pun jijik..nak salam?eee tak ada la...
    patutnya kita pandang tinggi pada pemimpin.tapi bia aku tengok anuar ni sama je macam bangla yang meraban dikaki lima chow kit mencari jalang..tak tau la pandangan kau orang terhadap pemimpin kau orang ni....
    cuba tengok mata dia tu.bila dia memandang ke satu2 arah macam pandangan iblis!
    woooo tak bekenan sungguh koi menengoknye!tambah lak dengan perangai jahatnya tuh..dah nak mampus pun berperangai tak senonoh.
    bio je la pondan2 dan kaki liwat aje yang sokong die.... koi dengan orang2 kampong koi tak hengen orang macam neh...
    loye amek............

    ReplyDelete