Saturday, December 24, 2011

Umno sebar kartun lucah di UiTM

GAMBAR LUCAH DIEDAR MERATA DI UITM

23 DISEMBER 2011, UITM SHAH ALAM:
edaran risalah bergambar lucah (seperti dalam gambar) memaparkan karikatur Anwar dan Saifudin sedang berliwat hangat diperkatakan oleh seluruh warga kampus UITM Shah Alam. Edaran yang disedari oleh seorang mahasiswa itu segera dilaporkan kepada wakil aktivis siang tadi.

KAMI UITM percaya bahawa ini adalah kesinambungan kempen puak-puak penentang yang cuba memburukkan nama aktivis mahasiswa dan pemimpin masyarakat yang pro-Mahasiswa tidak kiralah dari UMNO atau Pakatan.

Semalam, dipercayai kumpulan yang sama mengedarkan risalah berbaur hasutan menghina seorang pimpinan aktivis mahasiswa UITM. Risalah itu menunjukkan gambar mahasiswa yang difitnah itu seraya menggelarkan mahasiswa tersebut sebagai "penyebar ajaran sesat".

Mangsa, KHALID MOHD ISMATH berkata ketika ditemui, "kita sudah mual dan muak dengan cara taktik lama ini. Sejak 2009, apabila ada sahaja suara yang lantang mengkritik pentadbiran kampus, maka akan wujudlah puak-puak "bawah tanah" ini yang bertindak secara bacul dengan tidak berlawan dengan hujjah sebaliknya berlawan dengan gangsterisma dan fitnah. kita doakan mereka semua diberi petunjuk dan hidayah."

dipetik dari:
Kumpulan Aktivis Mahasiswa Independen (KAMI)



6 comments:

  1. duduk diam berduit
    www.diamberduit.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Kahkahkahkahkahkahkah....!!!!...

    (maaf, hanya nak gelak jer..)

    ReplyDelete
  3. kita nak tunggu wan azizah terima award guiness world of record WANITA YANG TAK PERNAH TERKENTUT SEJAK LEBIH 30 TAHUN
    wakakakaka

    ReplyDelete
    Replies
    1. kita nak tunggu saifool bukahari terima award guiness world of record LELAKI YANG TAK BERAK 2 HARI

      Delete
  4. hahahah Syabas UMPoRNo kahkahkah...

    ReplyDelete