Monday, March 5, 2012

Semua boleh saksikan lidah rasmi Umno bohong





Malang media propaganda Umno ini sering dianggap sebagai "kitab rujukan" kepada penyokong-penyokong Umno walaupun yang disiarkan itu fitnah, provokasi dan gerak saraf.

Media pemfitnah Umno itu pula tidak serik-serik meskipun memegang rekod terbanyak akhbar yang disaman kerana menyiarkan berita-berita bohong.

Kedudukan kebebasan indeks media negara di tangga hampir ke 200 mungkin tidak diambil kisah sangat oleh pendokong-pendokong Umno, cuma yang kita kesalkan pihak mereka sanggup saban hari diperbodoh dan diperdayakan. Yang kena bododh dan kena perdaya itu pula orang Melayu, yang menetap di pinggir bandar.
)
Kesian bangsa Melayu (Umno) !

3 comments:

  1. Asslm cuba cerita sat tentang ceramah kat sg gau pd 04hb mac 2012 tu.Malam tu kta kutipan sampai rm50.000.Betoi ka? kata ramai mai duk dengaq ceramah tu.Kata mak sahabat saya x penah nampak orang macam tu sekali.

    ReplyDelete
  2. Wan Mohd Shahrir Wan Abdul Jalil Wan Abdul Jalil umno jerantut adalah seorang crook yg mengambil wang dari orang ramai dan lari.Banyak orang dah kena tipu.merosakkan nama UMNO sahaja

    ReplyDelete
  3. X usah beli utusan melayau, dah x lama lagi nak bungkus tu.

    ReplyDelete