Wednesday, March 7, 2012

Takkan PAS nak biarkan saja kenyataan ustazah yang 'halalkan pelacuran' ni?

Timbalan Menteri (Agama) Dr Mashitah ibrahim, yang satu ketika dulu pernah menghalalkan pelacuran (jika tujuan cari makan kerana terpaksa), dalam kolumnya di akhbar Sinar Harian (yang penuh dengan cerita tuduhan seks kepada pemimpin PR) baru-baru ini sungguh biadab sekali melepaskan fitnahnya tanpa sedikitpun rasa bersalah.

Antara lain dalam artikelnya menyebut: “Presiden Pas sendiri, Datuk Seri Abdul Hadi Awang, pernah dikaitkan dengan skandal membabitkan anak dara kira-kira 10 tahun lalu. Beliau dikatakan mengambil gadis itu untuk dijadikan isteri ke-3. Beliau menafikan. Begitu juga dengan bekas Speaker DUN Kelantan, yang dikatakan bernikah dengan wanita lewat 20-an dari Kemboja bernama Haseena sekitar waktu yang sama, tanpa pengetahuan isteri pertamanya.

Apa yang terjadi kepada Mashitah yang tiba-tiba saja menulis cerita seks? Kenapa beliau tiba-tiba dilihat begitu ghairah, genyal dan gelatat membicarakan soal seks? Apa yang terjadi dalam hubungan seksnya? Atau apakah gaji yang diterimanya dalam kementerian melalui wang rakyat untuk dia menyelesaikan isu-isu seks?

Maka demi fitnah tidak sewajarnya dibiarkan berleluasa di muka bumi ini, penyokong-penyokong PAS yang sayangkan presidennya mestilah bertindak. Diam bermakna setuju!

Jika tidak, tuduhan dan fitnah lebih dahsyat akan ditaburkan lagi sesuka hati sebagai sebahagian daripada rempah ratus politik Umno. Dayus dan bacullah jika kita terus biarkan kenyataan yang biadab dan kebinatangan itu berlalu begitu saja.

7 comments:

  1. Ustazah ini dulu lebih cun sekarang macam 'Puteri Botok'.

    ReplyDelete
  2. Cun cun pun dia kelahi dgn jiran dia paal rumput jer

    ReplyDelete
  3. hehe! Pas akan biarkan sbb selama ini pun Pas bersubahat dengan PKR di Selangor dan DAP di Penang melakukan kemaksiatan....Pas hampas dulu, kini dan selamanya....keh3

    ReplyDelete
  4. aku tau lah ko cari makan sebagai bloger ternakan Umno Pahang. bapa inggit sebulan sharkar tabur dlm tempurung ko?

    ReplyDelete
  5. Salam,,,
    Tuan empunya blog,, mohon link kan blog http://separuhjingga.blogspot.com/ di blog tuan,, Blog tuan saya dah link dalam blog saya.. Terima kasih.

    ReplyDelete