Friday, January 14, 2011

Cina MCA bantah azan di Masjid Pantai Dalam

Kalau dah namanya bukan Islam, macam biasalah perangainya menolak Islam mungkin juga anti Islam. Mereka ini benci dan anti Islam kerana mereka tak cukup paham tentang Islam. Kalau mereka paham Islam dah lama mereka tukar agama masuk Agama Islam. Di bawah ini bukti salah seorang penyokong tegar MCA yang anti Islam.

Seorang peguam dan ahli seumur hidup MCA (confirm bukan daripada DAP) dari Pantai Hill Park tidak berpuas hati dengan berkumandangnya azan di Masjid Al-Khadijah Pantai Dalam. Nama cina MCA tersebut ialah NG KIAN NAM yang beralamat di No. 1-21-4, Phase 2, Pantai Hill Park, Pantai Dalam, 59600 Kuala Lumpur dan boleh dihubungi melalui HP: 012-6973840 dan email: wu_jiannan79@yahoo.com

Beliau telah menulis surat kepada PM Najib, Hishamuddin, Raja Nong Chik, Jamil Khir, Nazri Aziz dan Koh Tsu Koon pada 20 Dis 2010 yang lalu dan telah pun dihantar melalui fax dan email.

Segala butiran telah diberikan, sekiranya anda para pembaca tidak yakin dengan surat ini anda boleh hubungi sendiri butiran yang telah diberikan. Di bawah ini surat yang dimaksudkan. Sila klik untuk membesarkan imej.

Sumber: http://milosuam.blogspot.com/2011/01/penduduk-cina-bantah-azan-di-masjid.html#ixzz1AzZrHh5a


Bayangkan kalau DAP yang bantah azan. Sudah tentu Umno dan Perkasa mengamuk!



No comments:

Post a Comment