Thursday, April 19, 2012

Anak sedara Isa Samad tubuh Cibai

Pembekal kasut terbesar untuk Felda, Zahid Mat Arip, hari ini muncul dalam akhbar Sinar Harian memaklumkan penubuhan satu lagi gerakan anti Anwar Ibrahim iaitu Tolak Individu Bernama Anwar Ibrahim atau Tibai.

Oleh kerana semua tahu isu yang akan dicanangkan sebagai selaku skuad khas seks yang ditubuhkan Umno, maka rata-rata mereka merasakan sebenarnya mahukan namakan kumpulan itu adalah Cibai.

Tetapi mungkin dirasakan takut mengganggu sensitiviti orang Cina kerana bermaksud lucah, mereka namakan saja Tibai.

Zahid yang pernah melabelkan ulamak sebagai “pukimak” melantik dirinya sendiri sebagai Mursyidul Am.

Jika Pergerakan Ikwan Muslimin di Mesir ada mursyidul amnya, maka Mursyidul Am Cibai di Malaysia ialah Zahid yang pernah mengaku sebagai ‘cucu Ghafar Baba’ itu.

Menurut Zahid, Cibai akan dilancarkan secara rasmi pada 22 April ini di Kelab Sultan Sulaiman. Ia akan dirasmikan oleh Presiden Perkasa, Datuk Ibrahim Ali.

Fokus Cibai untuk memfitnah Anwar ialah di Wilayah Persekutuan, Selangor, Pulau Pinang dan Kedah," katanya pada sidang media di sini, hari ini.

Tambah Zahid, keahlian Cibai adalah terbuka dan percuma kepada seluruh rakyat Malaysia, cukup hanya di dalam hati, sahaja aku sertai Cibai kerana ALLAH Taala, katanya.

Cibai turut ditubuhkan oleh 28 individu yang merupakan bekas pengasas PKR, antaranya Senator Mohd Ezam Mohd Noor; Ahli Parlimen Kulim-Bandar Bahru, Datuk Zulkifli Nordin; Senator Datuk S Nalakaruppan; Ahli Parlimen Wangsa Maju, Wee Cho
Keong; bekas Setiausaha Sulit Anwar, Anuar Shaari; Ketua Penerangan Perkasa, Ruslan Kassim; bekas Ketua Wanita PKR Pulau Pinang, Aminah Abdullah; Pengerusi Gagasan Anti Penyelewengan Selangor, Hamidzun Khairuddin; bekas pembantu Anwar, Rahimi Osman dan Ng Lum Yong.

Zahid turut mengakui, Cibai menyokong Umno.


5 comments:

  1. cibai pun cibai la...aku nak join gak la...
    Cibai lebih mulia dari jubur kerana semua umat manusia keluar dari rahim melalui cibai.Tapi jubur hanya mengeluarkan segala najis.Dan jubur juga kegemaran Sheikh Al Juburi Anuar Ibrahim.Tengoklah sendiri wajah Al Juburi tu,Nur tak ada langsung!Lebam macam jubur Shamsidar.Yang mana nak angkat Sheikh Al Juburi tu jadi khalifah teruskanlah...pegi mampus la kau orang....

    ReplyDelete
  2. Tuan admi9n, tolong tkr kpd cibai kpd TIBAI..buruk sangat bunyi'a...

    Anonymous kt atas tu,ayat mcm org x de agama je..

    ReplyDelete
  3. Aku nak komen, agaknya admin lupa nak sebut penaung @ Khalifah CIBAI ialah Umi Hafilda

    ReplyDelete
  4. Banggang punya manusia sepatutnya semakin tua semakin berakal tapi dek kerana nafsu Dan duniawi sanggup tiap hari buat fitnah kalau macam ni la perangai orang melayu macam mana bangsa lain nak hormat masing2 kejar projek , bila sehari rasa susah bukannya nak ingt Allah sebab itu orang melayu x maju sampai bila2 manusia di beri akal dan fikiran x kan lah x boleh nak fikir jangan la otak tu letak Kat Kepala lutut.....bodoh manjang....

    ReplyDelete
  5. Kalo dr UMNO statement pun dh kuno, bodoh piang.!

    ReplyDelete