Wednesday, January 3, 2018

2018 Tahun Penting Rakyat Malaysia

Selamat Tahun Baru 2018 kepada seluruh rakyat Malaysia khususnya warga DUN Beserah di mana juga anda berada.

Didoakan semoga anda dan seisi keluarga dikurniakan kesihatan yg baik, dipelihara dari sebarang musibah serta beroleh kebaikan dalam tahun baru masihi ini.

Insya Allah, 2018 bakal menjadi tahun penting bagi sekelian rakyat Malaysia untuk menentukan kepimpinan negeri dan negara untuk tempoh lima tahun yang mendatang dalam Pilihan Raya Umum ke-14 yang perlu diadakan selewat-lewatnya dalam bulan Julai 2018.

Tunaikan hak dan tanggungjawab anda dengan sebaiknya. Pilihlah calon atau parti yg diyakini mampu memelihara kesucian agama serta kesejahteraan rakyat dan negara.

Tolak calon dan parti yang telah terbukti gagal menjunjung amanah yang diberikan rakyat untuk mengurus negeri dan negara dengan bertanggungjawab, malah mempertaruhkan nasib rakyat dengan dasar serta urustadbir yg lemah dan pincang.

Selain itu, kekalkanlah persaudaraan dan perpaduan sesama kita, saling hormat-menghormati serta saling cakna kpd ahli masyarakat yg memerlukan keprihatinan kita.

Berlabuhnya tirai 2017 diharapkan dapat menguatkan azam dan tekad kita untuk berbuat kebaikan kepada diri sendiri, ahli keluarga dan kenalan, malah kepada sekelian saudara seagama, setempat, juga senegara.

Salam ingatan tulus ikhlas daripada kami warga kerja Pusat Khidmat DUN Beserah dan seluruh ahli PAS Kawasan Indera Mahkota.

Cakna, Mesra, Berkebajikan
Pahang Sejahtera Bersama Islam

YB ANDANSURA RABU
ADUN Beserah
YDP PAS Kawasan Indera Mahkota
Timbalan Pesuruhjaya PAS Pahang

No comments:

Post a Comment