Wednesday, July 3, 2013

HIMPUNAN MUSLIMAT PAS PAHANG, 30 JUN


Laporan SAL

Perasmian Program dimulakan pada jam 9.30 pagi dengan dirasmikan oleh Ketua Muslimat PAS Pusat Yb Ustazah Pn Zailah Mohd Yusoff. Beliau menyarankan agar muslimat komited dengan tugas dan tuntutan serta bijak dalam pengurusan masa. Selain itu juga, isteri isteri YB juga perlu aktif dalam program kebajikan dan rakyat supaya dapat memberi impak yang positif kepada parti dan jamaah.

Program himpunan ini juga turut mendapat kupasan dan penerangan yang cukup baik dari Yb Ustaz Nasrudin Hasan, merangkap Ketua Pemuda PAS Pusat. Beliau membentangkan berkenaan ‘Tarbiah, Dakwah & Siasah yang berterusan’ dalam himpunan berkenaan.

Majlis penutupan dirasmikan oleh Pesuruhjaya PAS Pahang iaitu Dato’ Tuan Ibrahim Tuan Man. Besar harapan beliau agar muslimat dapat menarik golongan wanita terutama dikalangan warga felda untuk memberi kepercayaan kepada PAS.

Program ini berjaya menghimpunkan seramai 450 orang peserta dari seluruh negeri Pahang. Diharapkan agar diperingkat kawasan dapat melaksanakan program yang sama agar fikrah yang jelas dapat disampaikan kepada ahli-ahli yang lain.

No comments:

Post a Comment