Wednesday, January 11, 2012

Antara akhlak Muslimat PAS dengan Umno

(TONTONI VIDEO TERHEBAT DI DALAM)
Lidah rasmi Umno Utusan, akhbar yang pernah memaparkan aksi porno berbulan lamanya, hari ini tiba-tiba berlakon pura-pura menjadi pemerhati yang budiman apabila mengkritik Muslimat PAS.
Pada pandangan ‘kaca mata tebal Umno’ mereka, Muslimat yang bertudung labuh dengan sebahagian besar daripada mereka berjubah, itu dilihat mempertontonkan gelagat yang cukup memalukan sewaktu menunggu keputusan perbicaraan kes liwat Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim.


Pada mereka, Muslimat sepatutnya menjadi kumpulan wanita Islam dengan akhlak terpuji, tidak seperti gelagat yang ditunjukkan sebahagian daripada mereka di pekarangan Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur semalam mencerminkan sebaliknya.

Dalam satu lagi ‘berita spin’ untuk tajuk utama itu, akhbar yang gemar membakar semangat perkauman Melayu itu mendengar Muslimat Pas itu menyanyi-nyanyi dan bersorak tanpa mempedulikan orang ramai yang memerhatikan aksi mereka.

Hairan kita, bagaimana telinga yang tebal dengan ‘tahi Umno’ itu tidak dapat membezakan antara nasyid, takbir dan menyanyi. Barangkali mereka menghantar wartawan bukan Islam atau kaki karaoke membuat liputan pada hari tersebut.

Eloklah, terlanjur lidah rasmi Umno ini bercakap soal moral ada baiknya kita paparkan budi pekerti sopan santun dan jati diri warga Umno ini kepada umum.

Maklumlah, Puteri Umno pernah dipimpin oleh pengamal lesbian dulu. Pemudanya pula, khabarnya ada yang kaki botol. Ketua Wanita pula menjadi jutawan lembu hasil duit rakyat.

Isu Altantuya bagaimana?
Cincin RM24 juta?
Wang zakat pun sapu?
Harta Felda nak gadai?
ingat tak kes Dato’ JJ raba punggung bini orang?






No comments:

Post a Comment