Friday, July 15, 2011

Doakan kesejahteraan Dr Lo' Lo'

Ahli Parlimen Titiwangsa Dr Lo' Lo' Ghazali, dikatakan dalam keadaan agak tenat ketika ini akibat sakit yang dialaminya. Bagaimanapun beliau masih dirawat di hospital dan di bawah kawalan doktor pakar.

Sebelum ini Ketua Penerangan PAS Pusat Dauk Tuan Ibrahim Tuan Man menasihatkan Dr Lo’ Lo’ yang sedang bercuti sakit agar banyak bersabar, perlu ada kekuatan diri dan juga ketahanan diri dan tingkatkan amalan spiritual yang boleh membantu kita mampu bertahan dengan ujian Allah ini.

“Saya ingin memberitahu Dr Lo’ Lo' bahawa semua pimpinan, penyokong dan ahli-ahli parti akan tetap bersamamu. PAS mengharapkan ahli seluruh negara mendirikan solat hajat memohon kepada Allah agar disembuhkan penyakit beliau.

“Ana mengharapkan agar beliau dipelihara Allah; disembuhkan penyakitnya bagi meneruskan khidmat beliau kepada parti dan rakyat seluruhnya. Ingatlah "apa sahaja yang menimpa orang mukmin adalah tanda ingatan Allah untuk menghapuskan dosa untuk mengangkat darjat di dunia dan akhirat.”

“Ya Allah sembuhkanlah penyakitnya dan berilah kesabaran dengan ujian Mu ini.”

Apa yang berlaku pada diri beliau ialah satu ujian besar yang perlu terus didepani dengan penuh keimanan dan ketaqwaan kepada Allah swt.


No comments:

Post a Comment