Thursday, December 16, 2010

Gara-gara cinta Pemuda Umno dan Puteri Umno...


Semenjak dua tahun yang lepas sehingga ke hari ini Ketua Puteri Umno nama ...... umur 30an tidak henti-henti menggangu rumah tangga saya sekeluarga di alamat ........ Beliau hampir setiap malam menalipon suami saya nama ................... Ketua Pemuda cawangan ...... mengajak keluar katanya hendak berurusan hal perniagaan. Disebabkan ...... Puteri Umno ....... saya dan keluarga saya tidak lagi mendapat apa-apa perlindungan dari segi pakaian, kemudahan pembelajaran anak-anak dan suami saya hampir 5 bulan tidak balik ke rumah. ..... juga dengan mengatakan duit kutipan dari suami saya untuk dimasukkan ke dalam tabung Puteri Umno. Saya juga pernah beberapa kali berjumpa dengan Ketua Puteri dan menasihati beliau supaya jangan menggangu hidup saya dan anak-anak tetapi beliau menafikannya. Saya juga pernah terserempak dengan beliau bersama suami saya pada jam 9.00 malam pada tarikh 11/11/2010 di Taman ........ dan berlaku pertengkaran antara saya dan ..... dan kami datang ke Balai polis ..... untuk berbincang dan dalam perbincangan tersebut alasan yang diberikan adalah urusan bisnes. Suami saya juga memberitahu kepada semua anggota pejabat Umno antara mereka berdua sudah mempunyai ikatan perkahwinan sedangkan ......... masih mempunyai suami dan anak. ........ingin memperalatakan suami saya untuk sumber kewangan untuk kepentingannya. Atas kejadian ini saya sekarang di tanggung oleh ibubapa saya serta cawangan PAS membantu memberi sedikit bekalan makanan. Saya juga telah beberapa kali merujuk perkara ini kepada Ketua Bahagian Umno, Bahagian Parlimen dan pejabat JASA ...... tetapi tiada apa-apa tindakan. Saya tidak puas hati dengan tindakan beliau dan datang ke Balai buat laporan. Tujuan saya buat laporan untuk membuat rujukan kepada pihak yang berkenaan. Sekian laporan saya.

*Nama dan tempat disembunyikan.


No comments:

Post a Comment